Klantenservice

Welkom bij de klantenservice.

U vindt hier alles over verzendwijze, werkwijze en orderafhandeling.

Bij het afronden van uw bestelling kunt rustig overwegen welke verzendmethode het best bij u past.
Wilt u snel gebruik maken van uw bestelling of maakt u graag gebruik van de bezorgservice van PostNL is dat reeds mogelijk voor de kostprijs van € 6,95.

Als u wilt het ophalen waar en wanneer u het uitkomt is de keuze voor DPD á € 4,50 een hele betrouwbare.
We proberen de verzendkosten zoveel mogelijk in de hand te houden door te kiezen voor verzendvriendelijke verpakking zodra dat mogelijk is.
Bij elke artikel die u in uw winkelwagentje plaatst wordt automatisch gekeken naar het formaat en gewicht.
Als het mogelijk is om deze per brievenpost te versturen krijgt u die keuze automatisch te zien bij het kiezen van de door u gewenste verzendmethode.

Verzending binnen Nederland:

PostNL
U kiest voor “PostNL (24h*)” á € 6,95 .
Uw bestelling wordt dan de volgende dag* bij u thuis afgeleverd.

DPD Afhaalpunt
U kies voor “DPD 1-2*dagen” in Nederland á € 4,50
Uw pakket wordt dan binnen 1-2 werkdagen* bij een DPD afhaalpunt** bij u in de buurt.
U heeft dan alle tijd tijd om het pakket (binnen 7 kalenderdagen) op te halen wanneer u dat het beste uitkomt.
U ontvangt een bericht zodra het pakket bij het DPD afhaalpunt is aangekomen.

Verzending naar België
Bestellingen vanuit België worden tegen een vergoeding van € 9,50 (exclusief ‘verzend-bonus’ van €4,00) verzonden met UPS of PostNL.

Gratis verzenden NL | vanaf € 50,00 GRATIS met DPD met de ‘verzend-bonus’
Bij orders van €50,00 of meer ontvang je een ‘verzend-bonus’ van €4,50.
Hiermee kan je de bestelling kosteloos bij een DPD afhaalpunt laten afleveren.
U kunt dan uw bestelling ophalen bij een DPD afhaalpunt bij u in de buurt.
Je kunt de ‘verzend-bonus’ ook gebruiken om je bestelling voor slechts €1,95 door PostNL (24h*) de volgende werkdag thuis of op je werk te laten bezorgen.

Track & Trace
Onze verzendkosten zijn inclusief verpakkingsmateriaal, verpakken en aanbieden bij de vervoerder. Op het moment van verzenden ontvangt u een email met daarin een Track & Trace nummer van de vervoerder met daarin een directe link voor meer informatie over het bezorgtraject.

Privacy
Wij garanderen dat er zorgvuldig met uw gegevens wordt omgegaan en volgen de wet op de privacy op de voet. Wij zullen uw gegevens nooit doorverkopen. Onze nieuwsbrief kunt u op elk gewenst moment opzeggen, maar ook weer activeren. Alles heeft u in eigen hand. De communicatie zal alleen verlopen via het door u opgegeven e-mailadres. Statistieken van onze webshop worden alleen gebruikt om onze marketing te versterken. Daardoor kunnen wij u in de toekomst nog beter van dienst zijn.

Retouren
Retour? Geen probleem!
Als uw bestelling foutief is ingevoerd of als het bestelde niet is wat u in gedachten had, kunt u het binnen 8 dagen retourneren. Dit geldt alleen voor ongeopende en niet gebruikte producten en dit kunt u kenbaar maken via ons contactformulier. U ontvangt dan een email met een retour-nummer. Als u dit retour-nummer op de doos vermeld, kunt u het pakketje retourneren. Als u niet tevreden bent over het product of als u andere klachten heeft, laat het ons weten. U kunt dit kenbaar door een email te sturen met ons contactformulier. Wij garanderen een bevredigende oplossing.
Daarom zullen wij persoonlijk contact met u opnemen om de klacht te bespreken. Als dit betekent dat het product retour komt, ontvangt u ook een retournummer en kunt u op bovenstaande wijze het product retourneren.

Bestellingen
U ontvangt een bevestigingsmail met een overzicht van uw bestelling. Onze producten zijn uit voorraad leverbaar, dus zodra de betaling is voldaan, wordt uw bestelling verzonden. U ontvangt een bevestigingsmail met het Track & Trace nummer zodat u uw bestelling op de voet kunt volgen.
Als u voor 15:00 uur bestelt, wordt uw bestelling met PostNL nog dezelfde dag verzonden.
Bij DPD moeten de orders voor 13:00 worden ingeleverd. Inclusief verwerkingstijd worden de orders met DPD voor 13:00 nog dezelfde dag verzonden.
Als u een account bij ons aanmaakt, kunt u de status van uw bestelling eveneens op de voet volgen.

Schade
Schade daar zitten we beide niet op te wachten maar ondanks dat we er alles aan doen om dit te voorkomen, komt het voor. Omdat we dit zo goed en snel mogelijk willen oplossen vragen wij je om eerst nauwkeurig onze ‘Klachten & Schade‘ pagina te lezen. Hierin vind je alle voorwaarden en mogelijkheden om de procedure zo spoedig mogelijk op te starten.

Betaling, Prijzen en Acties
Wij hanteren diverse betalingsmogelijkheden die u allen zonder kosten kunt gebruiken.
– Internet bankieren;
– Veilig betalen met iDEAL;
– PayPal- alle gangbare creditcards
– Ban contact (speciaal voor onze Belgische klanten)
– Sofort (speciaal voor onze Duitse klanten)
– VVV cadeaucard
– Klarna – achteraf betalen (voor orders boven de €25,00)
Onze prijzen zijn altijd inclusief de wettelijk verplichte BTW.

De diverse verzendmogelijkheden kunt u vinden bij het afrekenen van uw bestelling.
In deze fase van bestellen kunt u uw keuze nog zeer eenvoudig wijzigen.
Bij orders van € 50,= of meer verzenden wij gratis voor u naar een DPD Afhaalpunt.
U kunt u dan uw bestelling, wanneer en waar u het beste uitkomt ophalen.

Overzicht orders
U kunt uw actuele bestelling volgen, ook uw oude orders zijn nog beschikbaar.
Uw bestelhistorie kan u helpen bij het maken van een nieuwe bestelling.
Een eenmalige registratie als klant, is het enige dat u hiervoor hoeft te doen.

Actuele account informatie
Na registratie is het altijd mogelijk om uw gegevens te wijzigen.
U kunt uw adresgegevens indien nodig eenvoudig zelf aanpassen.
U hoeft voorafgaand aan uw bestelling alleen even uw gegevens te updaten en u ontvangt uw bestelling automatisch op het nieuwe adres