Klachten & Schade

Klachten
Wij vragen u vriendelijk om uw klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klachten@aromashop.nl.
Leidt dit niet tot een vreedzame oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling bij Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te bereiken op http://ec.europa.eu/odr.

Als je klacht nergens anders in behandeling is dan kan je je klacht deponeren op dit platform van de Europese Unie.

Schade
Bij geval van schade dient u dit per direct aan ons te melden via schade@aromashop.nl. Let op dat uw mail is voorzien van de,  door de vervoerders, vereiste bijlagen. Zonder deze bijlagen kunnen wij je aanvraag niet bij de vervoerder indienen waardoor ook wij je melding niet in behandeling kunnen nemen.

DPD
Bij DPD mogen wij de schade vergoeden zodra wij goedkeuring van DPD hebben ontvangen. Om deze procedure zo snel mogelijk op te starten hebben wij het onderstaande nodig. Zonder deze bijlagen kunnen wij je aanvraag niet bij de vervoerder indienen waardoor ook wij je melding niet in behandeling kunnen nemen.

  • Een foto van de binnenverpakking
  • Een foto van de beschadigde goederen

PostNL
Bij PostNL mogen wij de schade direct vergoeden. Om de procedure zo snel mogelijk op te starten hebben wij wel het onderstaande nodig. Zonder deze bijlagen kunnen wij je aanvraag niet bij de vervoerder indienen waardoor ook wij niet de procedure kunnen opstarten en wij niets mogen vergoeden.