Schade & Klachten

Schade
Bij geval van schade dient u dit per direct aan ons te melden via schade@aromashop.nl. Let op dat uw mail is voorzien van de,  door de vervoerders, vereiste bijlagen. Zonder deze bijlagen kunnen wij je aanvraag niet bij de vervoerder indienen waardoor ook wij je melding niet in behandeling kunnen nemen.

DPD
Let op bij je keuze voor DPD!!
*Kies bij breekbare artikelen voor PostNL (*breekbaar) . Bij deze verzendmethode worden gegarandeerd de verzonden artikelen opnieuw verzonden. DPD vergoedt onder andere geen artikelen met vloeistoffen. De overige eisen voor vergoeding zorgen ervoor dat we de verzendkosten met minimaal € 2,00 zouden moeten verhogen.
Onze voorkeur gaat in dat geval uit naar PostNL.

PostNL
Om de procedure zo snel mogelijk op te starten hebben wij het onderstaande nodig. Zonder deze bijlagen kunnen wij je aanvraag niet bij de vervoerder indienen waardoor ook wij niet de procedure kunnen opstarten en wij niets mogen vergoeden.